|
SENIOR dům FELICITA
vznikl se záměrem poskytnout komplexní služby tak, abychom našim klientům umožnili aktivní život a podpořili jejich soběstačnost
na co nejdelší dobu v prostředí domácího typu. Naším cílem je nabídnout seniorům nejen příjemné prostředí,
ale také dostatek interakcí podporujících rozvoj a využití jejich potenciálu. Našim klientům nabízíme kvalitní péči,
což pro nás neznamená pouhé formální naplňování standardů odborné péče.
"Dbáme na to, aby u nás naši klienti žili v prostředí, kde se budou cítit bezpečně, milováni a respektováni."
Snažíme se vytvářet vlídné a bezpečné prostředí, příjemné a důstojné pro život.
Při naší práci se řídíme základními pravidly, které zaručují maximální profesionalitu, ale také osobní úroveň péče.
Klient pro nás není pacient, vnímáme ho jako rovnocenného partnera, osobnost s vlastními zkušenostmi a zvyklostmi.
Jsme si vědomi síly komunikace, proto s klienty komunikujeme přirozeně s naprostým respektem a vždy na jejich úrovni.
Díky tomu máme jistotu, že dokážou vyhodnotit, co jim sdělujeme a zaujmout k tomu vlastní postoj.
SENIOR dům FELICITA jsme vybudovali v krásném prostředí obce Vyžlovka nedaleko Prahy.
V místě jsou zajištěny služby poskytované obcí a zároveň příroda se svým terapeutickým účinkem na dosah ruky.
V našem SENIOR domu FELICITA (dále jen SdF) se při práci řídíme těmito základními pravidly, ze kterých za žádných okolností neustupujeme:
Pravidlo číslo 1: Důstojnosti a individuality
Naši zaměstnanci a všechny další osoby podílející se na chodu SdF respektují rozhodnutí klienta a jeho právo na uplatnění vlastní vůle.
V každé situaci ke klientům přistupují a chovají se s respektem a úctou. Vnímají klienty jako lidské bytosti s osobní historií a ctí
jejich individualitu a schopnost rozhodovat o svém životě. Poskytování služeb je plánováno individuálně s ohledem na stav, přání a potřeby klientů.
Pravidlo číslo 2: Týmové spolupráce
Všichni zaměstnanci si uvědomují důležitost týmové spolupráce a její nezbytnost pro vznik co možná nejvhodnějších individuálních plánů našich klientů.
Pravidlo číslo 3: Odbornosti pracovníků
Zaměstnanci se průběžně vzdělávají, účastní se různých seminářů a školení, která jsou zaměřená na práci v sociálních službách.
Pravidlo číslo 4: Důvěry
Je nezbytné vytvořit důvěru mezi zaměstnanci a klienty a tu v průběhu služby v co největší možné míře upevňovat. Zaměstnanci jsou ohleduplní, otevření, profesionální i citliví.
Pravidlo číslo 5: Ochrany soukromí klienta
Veškeré informace o klientovi jsou poskytovány výhradně s jeho souhlasem. S dokumentací o klientovi se nakládá jako s důvěrným materiálem.
Pravidlo číslo 6: Rovnosti
Při poskytování našich služeb dbáme na rovnocenný přístup ke všem uživatelům, na respektování jejich práv a oprávněných zájmů.
|
|
|